DUS “Astarte-Nafta” Līvānos ieguvusi vienu no “Latvijas labākais tirgotājs 2018” balvām

Viena no konkursa “Latvijas labākais tirgotājs 2018” septiņām galvenajām balvām piešķirta pagājušajā gadā uzbūvētajai degvielas uzpildes stacijai “Astarte-Nafta” Līvānos.

Konkursa vērtēšanas kritēriji ir preču klāsts, kārtība un tīrība, iekārtojums, speciālie piedāvājumi, kā arī klientu apkalpošanas kultūra. Marija Lavrenova, kura SIA “Astarte-Nafta” par pārdevēju strādā pusotru gadu, stāsta, ka darbs ar klientiem nav viegls, bet ir jāstrādā ar pozitīvu attieksmi, lai klientiem būtu patīkami: “Klienti ir dažādi, mēs cenšamies ar katru atrast kopīgu valodu. Darbā ar klientiem vajag smaidīt, vajag viņus apkalpot tā, lai viņiem būtu patīkami šeit atnākt vēlreiz. Mēs ļoti cenšamies un centīsimies arī turpmāk strādāt šajā līmenī.”

Uzņēmumā apkalpošanas kvalitātei tiek pievērsta liela uzmanība. Lai pilnveidotu degvielas uzpildes staciju darbību un sniegto pakalpojumu kvalitāti, tieši Līvānos šobrīd tiek īstenots pilotprojekts. “Pēc vizuālā, kā arī pēc tiem kritērijiem, ko neredz patērētājs, Līvānu degvielas uzpildes stacija ir visjaunākā,” skaidro SIA “Astarte-Nafta” valdes priekšsēdētājs Ojārs Karčevskis. “Tur pilotveidā tiek izmēģināta visradošākā kvalitātes sistēma, kura sevī ietver gan pārdošanu, gan darbinieku piesaisti. Kad rezultāti būs izanalizēti, šī sistēma, kas ir Līvānos, ar korekcijām noteikti tiks pārcelta arī uz visām pārējām degvielas uzpildes stacijām.”

Konkursa “Latvijas labākais tirgotājs 2018” apbalvojums ir apliecinājums tirdzniecības vietas piedāvāto pakalpojumu kvalitātei. Uzņēmumus vērtēja ekspertu komisija, kurā bija iekļauti pārstāvji no iepriekšējos gados konkursā uzvarējušiem uzņēmumiem. Finālam tika izvirzīti kopumā 32 tirdzniecības objekti no 240 pieteiktajiem. Konkurss “Latvijas labākais tirgotājs” norit ar mērķi panākt pircēju un apmeklētāju apkalpošanas kultūras paaugstināšanu, tirgotāju profesionalitātes pieaugumu, kā arī popularizēt labākos tirdzniecības, ēdināšanas un pakalpojumu uzņēmumus un to darbiniekus.

Sandra Paegļkalne